آیا ممکن است برای درمان بیماری کلیه با کراتینین 2.7
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است برای درمان بیماری کلیه با کراتینین 2.7

آیا ممکن است به درمان بیماری کلیه با کراتینین 2.7؟ همانطور که همه ما می دانیم که بیماری کلیوی سخت به درمان است، اما برای بیمار با سطح کراتینین 2.7، آنها می توانند یک فرصت برای کنترل بیماری خود را کاملا، در نتیجه به یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است.
سطح کراتینین 2.7 یعنی چه بیمار بیماری های کلیوی؟
برای بیمار با کراتینین 2.7 آنها در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه است، که یک مرحله حیاتی است. در این مرحله، کلیه ها حد متوسط ​​آسیب دیده. بنابراین تا زمانی که بیماران می توانند برخی از راه برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و آنها را از آسیب بیشتر پیدا کنید، سپس آنها را به یک فرصت برای کنترل بیماری خود را کاملا دریافت کنید.
چگونه برای درمان بیماری های کلیوی با creatinne 2.7؟
همانطور که همه ما می دانیم که یک درمان خوب بازی می کند نکته کلیدی در درمان بیماری کلیه، بنابراین شما باید درمان را با دقت انتخاب کنید.
شما می دانید، طب غربی می تواند آن علایم در مدت زمان کوتاه از بین بردن اما آن را تا به چیزی برای انجام با بهبود عملکرد کلیه است. همانطور که برای طب چینی پس از آن می توانید عملکرد کلیه را بهبود اما نیاز به زمان طولانی تر است. بنابراین، هنگامی که آن را به درمان، یک درمان که می تواند دو نوع درمان را با هم ترکیب خواهد بود که بهترین انتخاب دارد.
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy یکی از ترکیب کاملی از طب سنتی چینی و طب غربی است، با کمک از این درمان، کلیه های آسیب دیده را می توان تعمیر و محافظت از آسیب بیشتر. بنابراین بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند یک فرصت برای بهبود عملکرد کلیه خود را به تدریج، و سطح کراتینین بالا و علائم دیگر نیز با آن ناپدید می شوند.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: